Välkommen!

Hit har alltså Johannas hemsida flyttat. Eller snarare håller på att flytta. Hade tänkt lägga in bilder så det ser lite hemtrevligt ut men kameran hade battritorsk så jag får vänta tills laddningen är klar. Som ni märker finns här inte mycket att titta på ännu. Det kommer nog dröja ett tag innan jag blir nöjd med min nya cybermiljö eftersom jag inte har så mycket tid att sitta vid datorn. Har ju lilla Wilma som pockar på uppmärksamhet Men snart har min sambo semester och då ska jag väl hinna fixa lite mer här. Hoppas att ni står ut så länge!

Kommentera

