utlovade bilder

Nu kommer det iaf ett par bilder med några av mina projekt som sitter på stickorna just nu.

dimma1

Först ut och (med högsta prioritet just nu) är halsduken/sjalen "Dimma" (mönstret hittar du på denna sida) i Kid Silk Haze. Ska på bröllop den 17 juni och tänkte ha den då. Skynda skynda!

Ett projekt med lägre prio är tröjan "Knoll" i storlek till en ettåring. (Till min lilla gullunge så klart!) Både mönster och garn kommer från Östergötlands Ullspinneri. Jag bara ÄLSKAR deras garner!

knoll1

Slutligen kommer en liten bild på vad som troligen är det mest seriösa stickprojekt jag någonsin gett mig in på, sjalen "Snödroppe" i ett supertunnt ullgarn från Ukraina. Heja e-bay där man kan köpa billigt garn från världen alla hörn!

snowdrop1

2 svar till “utlovade bilder

  1. Jag tycker din nya sida är fin. Åse

  2. Oj, garn från öster… va, kul… var hittar man det??? Blev lite nyfiken nu, hihihi…
    Må så gott… värmländskan… krmis och sticka lugnt…

Lämna en kommentar