make söker maka

Insåg ganska snart att "Dimma" inte skulle bli klar till bröllopet vi var på i lördags. Men eftersom jag ändrade mig angående klädval så hade den iallafall inte passat (surt sa räven…). Eftersom det helt plötsligt inte var bråttom med pomatomus2.gifmin mohairspets längre satsade jag lite tid på mina strumpor och vips var det klart halvklart. En klar men en kvar. Hoppas att jag inte ledsnar nu utan verkligen stickar en till innan hösten och kylan kommer. Det var ett roligt och varierande mönster så jag hyser goda förhoppningar! Det bästa av allt: de den passar perfekt!

Kommentera

