Alla dessa strumpor…..

I lördags blev mina Hedera färdiga och så här ser de ut:

hedera.gif

Jag är nöjd trots att jag gjort ett par missar i mönstret här och var. Det är ju bara charmigt, eller hur? Tyvärr sitter de lite löst på mina platta fossingar. Ska se om jag inte kan hitta några fötter med lite högre fotvalv (hej mamma!) som de passar bättre på!

jaywalk1.gif Efter Hedera satte genast jag igång med nästa par (jag har blivit en nästan manisk strumpstickerska!). Nu blir det Jaywalker i blått Regia-garn. Inte så utmanade mönster att sticka men resultatet blir effektfullt! Roligare än vanlig slätstickning iallafall!

Kommentera

