stickat och klart

Håller just nu på att göra om min sida med färdigstickade alster. Hoppas att ni står ut utan den ett tag. Tar lite tid och det har jag just LITE av… Kan ju iaf via upp mina senaste strumpor.

jaywalk2

Inte kan man ha för många par blå strumpor? Kolla bara vad bra de passar till jeans. Synd att de inte sitter så bra på mina smala fötter. Vill mamma kanske ha ett par hemstickade strumpor till? Mer info om garn och mönster kommer på färdigtsidan. Hoppas jag iaf…

För er som undrar vad som hände med kattröjan som jag blockade för ett tag sedan så kommer här ett bildbevis på att den är monterad och klar!

kattrojan

One response to “stickat och klart

  1. Vilken fin katt-tröja! Katten påminner om när jag som barn var hos frissan. Då fanns det katter som såg ut som på tröjan….

Kommentera

