suddmudd

suddmudd.gif

En alpacka -mudd med svarta pärlor. Visade sig vara rackarns svår att ta en bra bild på men när jag skulle fota om hade jag redan skänkt bort den och dess make till välgörande ändamål… Så kan det gå. Hoppas det går bättre att bildföreviga min färdiga röda strumpa (ska bli en till…) och min grå ylletröja.

3 responses to “suddmudd

  1. Ja, inte kan man säga annat än att den mudden VAR läcker, hua… Stickar inte ofta med pärlor, de vill gärna rymma till baksidan av stickningen för mig… alternativet är väl då att TRÄ pärlorna PÅ maskorna… men, lite pilligt kanske???
    Må så gott… värmländskan… kramis och sticka lugnt… det gör jag när jag inte sover, gäsp…

  2. Fina muddar Jag stickar också en del

    Har du stickat en snedknäppt kofta? har du bild på den från Ica-kuriren har börjat själv med den, men hu va små stickor.

    ha det bra
    från lysmaskan

Kommentera

