I brist på snö

För att få lite julkänsla får man ta till andra knep än titta ut genom fönstret. Ikväll har jag julstädat mitt garnförråd (egentligen många garnlager eftersom det legat påsar med lite nystan här och var i lägenheten). Här är resultatet:

inventering.gif

Två femtiolitersbackar, en påse restgarner och en påse med avbrutna projekt som väntar på att repas upp. Dessutom sorterade jag min stickor och virknålar så allt är lätt att hiutta när man behöver det. Inte illa va?

För att nu öka på julkänslan ytteligare ska jag dricka glögg och sticka vantar, så det så!

One response to “I brist på snö

  1. Strålande jobbat Johanna – jag ser att det finns plats för mer garn i dina backar……
    Vad blir det för vantar?/Åsa

Kommentera

