På gång

websock1.gifNu var det länge sedan sist. På stickfronten har det pysslats med diverse julklappar och födelsedagspresenter så därför har inte mycket presenterats här på ett tag. Men nu stickar jag åter till mig själv. Ett par sockor så klart! Två par har ju redan slitits ut. Måste erkänna att jag är lite besviken att de gick sönder så snabbt. Kanske har jag en ovanligt slitsam gång… Hur som helst, här är mina”websocks” (pdf). Garnet är Silja och mörklila när man inte belyser det med fotoblixt.

One response to “På gång

  1. Trevligt att ha dig tillbaka. Jättefint stickat, ser så spännande ut. Posta på bara, mycket bilder är såp roligt.

Kommentera

