Mössor

Så här glad blev min bror för piratmössan han fick i födelsedagspresent av mig.
piratklar.gif

Och så här mallig blev Wilma när jag sydde en mössa till henne.
fleece.gif

3 responses to “Mössor

  1. Pus, puss på båda bilder! Du är jätteduktig!!
    Tack för igår.
    /Ulrika

  2. Fina mössor! Härlig min på flickan…

  3. Aha, är det så jag ser ut. Ja, nu har jag oxå hittat hit. Mössan är inte bara snygg, den passar utmärkt för turåkning på fjället. Jag har provat.

    /Brollan

Kommentera

