Borta?

Nej då. Jag finns här någonstans mellan snytpapper, febertermometrar och halstabletter. Lite har jag till och med orkat sticka. Tyvärr lyckas jag inte ladda in bilder idag så ni får ge er till tåls lite till. Men eftersom det är kul med bilder kan jag ju istället visa hur lycklig vår lilla ettåring blev när hon fick sin första bil…

bobbycar.gif
Foto: Görel Stolt

3 responses to “Borta?

  1. Åsa i Skuttunge

    Det är ju otroligt vad dom växer dom små liven! Bilen verkar ju varit en strålande present

  2. Så söööt !
    Vi kanske ses ikväll på stickkaféet?

  3. Gullegull! Tove och jag spanar. Vilken glad min!
    Kram och krya på dej!
    /Ulrika och Tove

Kommentera

