Nyblivna makar

Nervös familj innan vigseln.
wedding1.gif

Äntligen äkta makar!
wedding2.gif

9 responses to “Nyblivna makar

  1. Hej Johanna !

    Vad fina ni var! Och dina lockar i frisyren såg ju ut att vara på plats trota att det hade blåst.
    Jag får lust att gifta mig igen så jag kunde sticka en såndära ”brudsjal”

    Ha det !

    Ylva

  2. Från en nybliven brud till en annan… 😉 Grattis och lycka till!!! 🙂

  3. Åsa i Skuttunge

    Ni var väl för söta hela bunten, och sjalen var ju skir som ett moln!! Lycka till!
    Kram Åsa

  4. Marie Söderberg

    Jättefina!

    Grattis igen.

  5. Grattis! Och fin sjal!

  6. Grattis! och lycka till. Hoppas ni är lika lyckliga efter 14 år som jag och min man är.

Kommentera

