ny leksak

Jag har skaffat mig en ny leksak Fast egentligen är det kanske ett nyttoföremål. Hursomhelst så älskar jag den redan, min nya fina nystmaskin. Nystanen blir perfekta varje gång och snabbt går det. Från att ha avskytt att nysta har jag nu istället fått svårt att sluta. Hej vad det går! Skickade efter den från Garnhärvan och när jag ändå höll på så köpte jag lite nytt Opalgarn från höstens nya kollektioner. Till sist kommer här en liten bild på min nya älskling. På bilden syns även lite nynystat karamellgarn från Östergötlands Ullspinneri. nystmaskin.gif

4 responses to “ny leksak

  1. Åsa i Skuttunge

    Javisst- den är ju helt oumbärlig i varje stickhem!!!Kram Åsa

  2. Visst är det skoj, när jag köpte min nystade jag hela tiden , gick runt och letade efter härvor överallt.
    Ha en go helg Eva

  3. Ja jag kan bara hålla med föregående talare ……..jag köpte min på stickmässan förra hösten.Barnen och jag nystade , och nystade tills min man började muttra om att han blev överfallen av dammråttor för lite dammigt blir det när man grejar…….

  4. Visst, den är säkert jättebra, skulle eg, vilja ha en, men den är ju så FUL…

Kommentera

