Små framsteg

Nu var det ett tag sen jag skrev något här. Har även legat lågt med stickningen ett tag men nu har jag tagit nya friska tag. Det innebär att gammla projekt som t ex svarta sjalen (se föregående inlägg) ligger och samlara damm
mognar i ett hörn och flera nya projekt har påbörjats. Har en och en halv strumpa klar i Opal Regnskog 3 färgen Veronica die Wilde, en tröjärm till mig i färgkrafts entrådiga, ett strumpskaft till Wilma för att nämna några pågående arbeten. Dessutom har jag lite hemilga saker på stickorna, bl a muddar som ska skänkas till en välgörenhetsauktion senare i höst. Måste erkänna att allt detta gör mig lite splittrad och det känns som att inget blir klart. Därför ska jag nu börja beta av min sticklista på en gång!

Kommentera

