Vinterdvala

Min långa frånvaro här beror inte på att jag gått i ide. Nej, saken är den att jag fått jobb ett tag framöver. Det känns jättekul men det blir inte mycket tid över för annat när jobbet och familjen fått sitt. Eftersom jag går upp okristligt tidigt (4.30!) nästan alla dagar somnar jag sött strax efter att lilla dottern gått och lagt sig. Som en naturlig påföljd av detta blir det alltså inte mycket stickat (eller bloggat!). Men jag har färdigställt en mössa och tragglar på med en tröja och ett par strumpor så någonting ska jag väl ha att visa upp snart!

2 responses to “Vinterdvala

  1. Vi glädjer oss med dig över det nya jobbet- även om det innebär att vi får se mindre av dig : ( är det nått ljudligt jobb..??

  2. Gratulerar till jobbet!
    Någon gång kan du väl hålla dig vaken till fem så att vi ses?

Kommentera

