På stickorna

På mina stickor hittar man just nu en Clapotis, ett par strumpor och en tunika. De två förstnämnda ligger jag lite lågt med, men lintunikan växer snabbt fram på stickorna. Bakstycket är klart och framstycket påbörjat. Måste vara något slags rekord för mig. 72 cm på mindre än en vecka!

One response to “På stickorna

  1. OK, mamma storlek alltså? Snart dax att börja på en ny mössa tror jag. Igår haglade det och jag har inte märkt några tecken på varmare väder än på länge!

Kommentera

