Araucania Ranco Solid

Kolla in mitt nyaste strumpgarn! Det är så läckert och jag längtar verkligen efter att få sätta stickorna i det. Ännu en lyckad födelsedagspresent av maken (det andra var min lilla Vixen). Nu gäller det bara att hitta ett mönster som gör garnet rättvisa.

5 responses to “Araucania Ranco Solid

  1. Han är verkligen en pärla – maken…!!

  2. Snart hoppas jag att du kan få sticka igen!!

  3. Jag menar att jag hoppas i detta nu, att du snart får sticka! Det var egentligen inte syftningsfel, bara rejält förvirrande.

  4. So nice! Läste ett tidigare inlägg om färgning med Kool Aid. Det blir så himla fint! Men hur gör man? Jag efterlyser en tutorial i ämnet! Tack på förhand hälsar nybörjaren Karinottilia

Kommentera

