Familjens minsting del 2

Inte kunde hon hålla sig ända fram till OS heller. I onsdags kväll såg vår lilla Ellen dagens ljus (eller kvällens dunkel snarare) för första gången. Alla mår bra och äntligen är Wilma storasyster!

13 responses to “Familjens minsting del 2

  1. Ber att få gratulera till guldklimpen!
    Var verkligen mina 3 så här små? Himla fort man glömmer……… eller tja mina 3 är ju 12, 13 och 16 i år så det har ju gått några år så jag kanske missminner mig i den frågan.
    Ljuvligt sött är hon i alla fall den lilla. Och storasyster är ljuvligt sött hon också.

  2. Gratulerar allihop till den lilla guldklimpen!!
    Det var ett ovanligt vacker barn – med ett ovanligt vacker namn (hade jag fått en flicka hade hon fått heta Ellen…)
    Wilma är glad förstår jag – lycka till föräldrarna!

  3. PS den lilla knepiga gula figuren dök upp av sig själv – Jag tryckte någon kombination…jag är inte så hemma på dom där ”smilingarna” men den kanske passade vad vet jag?!

  4. Grattis! Vilken liten snygging!!

  5. GRATTIS! Kanske lika bra att hon inte kunde vänta till OS?! Nu har du två små sötnosar!

  6. Grattis!! Hon är helt perfekt. Första fotot ser ut som ett sånt där reklam- eller vykortsfoto med såna där sagolika bebisar.

  7. TVÅ tvättmedelsrekambarn!! Grattis hela familjen!

  8. Vilken liten gullunge – grattis till Ellen! Wilma ser glad och stolt ut. Bra att ni slapp krock med bröllopsdagen också!
    Sköt om er! Eva W

  9. Grattis! Vilken vacker liten tjej.

  10. Hej och Stort Grattis till hela familjen! Nu får storasyster lära lilltjejen allt hon kan ! Det brukar bli ganska mycket har jag fått erfara ibland …….

    Hoppas att vi syns snart!

  11. Grattis! Till vackra Wilma och vackra Ellen!! Underbara foton på underbara tjejer 🙂

Kommentera

