Halsduk

Först och främst vill jag tacka för alla gulliga kommentarer om mina två småttingar. Jag pöser nästan över av stolthet!


Nu när jag kan sticka lite igen kastade jag mig genast över lite egenspunnet garn. Här ska stickas halsduk! Tycker nog att mönstret passar garnet bra och det blir så mjukt mjukt mjukt. Merino och silke har ju den trevliga egenskapen! Hoppas bara att garnet inte tar slut innan halsduken är tillräckligt lång.

3 responses to “Halsduk

  1. Snyggt!
    Himla bra mönster till garner med blandade färger.

  2. Det blev ju supersnyggt med färgfälten så där!

  3. snyggt var ordet, sa bull!
    Känn dig utmanad, förresten! (kolla bloggen)

Kommentera

