Självvalt

Kolla vad som damp ned i brevlådan förra veckan. Lite ull som är ”klubbfri” och därmed självvald. Den kommer från FreckleFaceFibers och det är ca 120 gram Superwash Merino i färgen Fortress. Jag längtar efter att få en slända ledig jag kan sätta igång med att spinna! Servicen från denna Etsy-säljare var bra, färgerna stämde bra (på min skärm iaf) och paketet kom fram på en vecka från USA.

Dessutom har jag gjort ytterligare ett val helt själv. Jag har gått med i nästa omgång av SpinSpirations månadsklubb… Kunde inte hålla mig!

One response to “Självvalt

  1. Hm, den där fiberflätan hade jag också kunnat tänka mig välja, alldeles själv 😉
    Tur att plånboken hejdar mig 😉
    Må så grankott… ngn som dock ska till Barbro W och få fart på spinnrocken till helgen, hihihi…

Kommentera

