Let’s twist…

Tack för tipsen om hur jag ska bli mer kompis med min rock. Har provat att tvätta garnet efter konsten alla regler (alltså enligt instruktionerna i boken Start Spinning av Maggie Casey) och det blev mycket bättre. Jag har dessutom provat att spänna drivbandet som Åsa föreslog och det blir lite bättre men tyvärr blir det för trögt att trampa tillslut. Kanske har jag monterat något fel. Jag vet ju inte hur allt ska sitta, utan har läst i boken och gissat mig till hur det fungerar. Mer övning verkar vara det som gäller. Tur att jag har massor av ull som bara längtar efter att bli garn!

One response to “Let’s twist…

  1. Jag kommer och hälsar på nån dag så vi kan hotta upp underverket…

Kommentera

