Ny leksak!

Jag har blivit med spinnrock igen. Den här gången blev det en sprillans ny Ashford Traveller. Den är ofantligt mycket trevligare än min gamla spinnrock så nu jag vill bara spinna hela tiden. Kan vi inte införa en extra timme eller två per dygn så man hinner med allt annat som måste göras också?

5 responses to “Ny leksak!

  1. Wow, vad snygg den var! Jo, jag skulle också behöva fler timmar per dygn! Och fler helgdagar!!
    Kram

  2. Kul pryl. Den inte ut att ta så stor plats som en ”vanligt” spinnrock.

  3. Grattis!
    Jag söker också fler timmar på dygnet. Försöker nalla av natten men det går inte så bra… dagen efter…

  4. Så fin! Å, med dubbla trampor och allt! Jag är grön av avund.

  5. Jag är glad för din skull och min kära gamla ”Trampa” gläds åt en ny kompis!

Kommentera

